top of page

טיפים לעיצוב חדר הילדים

המסע אל החדר המושלם

עיצוב חדרו של הבייבי שלך הוא אחד הנושאים שהכי מעסיקים אותך בתקופת ההריון.

לפחות אותי זה העסיק מהרגע בו ראיתי שני פסים על המקל...

הרי זה המקום הכי טהור וקסום בבית וכך גם תרצי שהוא יראה, לא?

במיוחד בילד ראשון (כי בואו נודה רגע באמת, ילד שני הוא נספח תמיד לחדר של הראשון) לא נרצה להתפשר על שום פרט בנראות ובטח שלא באיכות.

 

nude stylish baby room

אז למה לעצב את החדר הקסום הזה מרגיש לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית?

בניגוד לשאר חדרי הבית, חדר התינוק הוא משהו זמני. לא תשימי לב והתינוק הופך לילד שצרכיו שונים ולכן, על החדר להיות מסוגל להשתנות ולגדול יחד עם הילד.

עצרתי רגע וחשבתי איך לעצב את החדר בצורה נכונה שתתאים לפרק זמן ארוך יותר.

אני מזמינה אותך אמא אהובה לעצור שנייה בתוך הטירוף, להניח את רגשות האשמה בצד ולהצטרף אלי למסע קסום , מלא ברכות וסטייל של תכנון חדר הבייבי! מרגש כל כך!!!

מוכנה?

התחלנו-


  1. רהיטים ניטרליים- אני תמיד ממליצה לבחור ברהיטים בגוונים ניטרליים כך שיתאימו לכל עיצוב חדר שתבחרי, ישמשו אותך לתקופה ארוכה ולמעשה יוכלו לגדול עם הבייבי. אביזרים קטנים שנותנים טאץ' עיצובי תמיד ניתן להחליף ולשנות וזה פשוט וזול יותר לעומת החלפת הרהיטים שגוררת אחריה לא מעט הוצאות כספיות.

  2. איפה למקם את המיטה? אם מתאפשר, ממליצה לא לשים את המיטה מתחת לחלון מאחר וזהו הקיר הקר ביותר בחדר ולעיתים הקור חודש מבעד לחלון.

  3. צאי מהקופסא! במקום לחפש רק ברשתות הגדולות והמוכרות, שוטטי ברחבי האינטרנט. תוכלי למצוא עולם שלם של יצירות, תמונות לתלייה, מטר לקיר שעליו אפשר גם לסמן את גובה התינוק בכל חודש, ולעקוב אחר ההתפתחות שלו. כל אלו יכניסו לחדר טאץ ייחודי. בנוסף יש גם המון עסקים קטנים שמוכרים מצעים בהתאמה אישית עם שם התינוק, אני הזמנתי לאמה שלי כזה וזה ממש שידרג את המיטה שלה. גם מוביילים בעבודת יד יכולים ממש להוסיף לנראות החדר. בקיצור, תחרשי את האינסטגרם! הכל שם 😊

  4. קצת צבע לחיים- צבע הקיר הוא אופציה זולה ופשוטה שיכולה להקפיץ את נראות החדר פלאים וגם ניתנת לשינוי בכל רגע נתון בהתאם לשינויים שתעשו בחדר עם הזמן. ניתן לשלב גם רק קיר אחד בצבע דומיננטי ושאר הקירות בצבע ניטרלי יותר... באלי אקספרס אפשר למצוא המון מדבקות לעיצוב הקיר או טפט שאפשר לשים על קיר אחד... אני מאוד אוהבת את המדבקות אני חושבת שזה פשוט ומוסיף המון! עופו על זה!

  5. עשו זאת בעצמכם- קל מאוד לתת לרהיטים טאץ אישי. צביעה או החלפה של ידיות יכולה לתת להם מראה משודרג לגמרי.

  6. לא להעמיס- שמרו על קווים נקיים, צבעים רגועים והכי חשוב- אל תעמיסו בפריטים! יש אין סוף מוצרים באינטרנט ובחנויות ותמיד הכל מוצג כל כך יפה, ונכון שיש הרבה דברים שיכולים להתאים לחדר של הנסיכ/ה שלכם אבל עומס של פריטים וגירויים עלול ליצור אצל הבייבי עומס חושי, מה שעלול להקשות עליו בהירדמות ובריכוז.

  7. טיפ אחרון וחשוב במיוחד, אל תיסחפי! ככל שיחלוף הזמן את תראי שעוד ועוד חפצים מפלסים את דרכם לחדר השינה של הילדים. אם את מרגישה שהחדר ריק מידי, אל דאגה, לאט לאט החדר יתמלא בעוד דברים של הבייבי כך שאני תמיד ממליצה להשאיר מקום לעתיד לבוא.

עיצוב החדר של הבייבי הוא  משימה לא פשוטה אך ללא ספק אחת המהנות והמרגשות שיש! מקווה שתהני מהתהליך לא פחות מהתוצאה ושהחדר יעלה חיוך על פנייך גם בלילות הקשים 😊 


blue stylish baby room

bottom of page